مروزه با پیشرفت و افزایش کسب و کارهای اینترنتی رقابت سختی میان مدیران سایتها و فروشگاهها به وجود آمده است، یکی از مهمترین مواردی که رمز موفقیت و وجه تمایز بین این کسب و کارها محسوب میشود پاسخگویی و پشتیبانی سریع و مناسب به کاربران و مشتریان می-باشد. با ساخت سیستم تیکتینگ در سایت به راحتی میتوانید با مشتریان خود تعامل بیشتری برقرار و اطمینان آنها را به خود جلب کرده و در نتیجه تاثیر مثبتی در افزایش درآمد خود ایجاد کنید. یکی از مهمترین اقداماتی که در راستای حفظ بقای کسب و کار اینترنتی به شما کمک میکند راهاندازی سیستم تیکتینگ میباشد، به همین دلیل در این مقاله قصد معرفی یک افزونه تیکت پشتیبانی رایگان را داریم، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا نحوه راه اندازی سیستم تیکتینگ رایگان را با این افزونه وردپرس به شما آموزش دهیم.
افزونه تیکت پشتیبانی رایگان
آنچه در این مقاله به اختصار خواهید خواند:
- تیکت پشتیبانی رایگان
- افزونه پشتیبانی وردپرس نیر وب
- امکانات افزونه پشتیبانی نیر وب
- آموزش راه اندازی سیستم تیکتینگ رایگان
تیکت پشتیبانی رایگان
همانطور که گفتیم استفاده از سیستم تیکتینگ در وبسایتها از ارزش و اهمیت خاصی برخوردار است، به طوریکه با کمک سیستم پشتیبانی نه تنها در زمان و هزینه صرفهجویی بسیاری خواهد شد، بلکه استفاده از آن برای پشتیبان و کاربر بسیار آسان میباشد. کلیه وبسایتها و فروشگاهها بجز وبسایتهای خبری برای حفظ برقراری ارتباط با مشتریان دارای یک سیستم تیکتینگ هستند تا علاوه بر رفع مشکل آنها بتوانند نظر و رضایت آنها را به خود جلب کنند.
برای داشتن یک سیستم تیکتینگ مناسب و حرفهای برای فروشگاه خود نیاز به پرداخت هزینه ندارید و می-توانید به صورت کاملا رایگان از این امکان استفاده کنید. در ادامه این مقاله با افزونه تیکت پشتیبانی رایگان و امکانات آن بیشتر آشنا خواهید شد.
افزونه پشتیبانی وردپرس نیر وب
افزونه نیر وب با بیش از 100 هزار نصب فعال بهترین افزونه تیکت پشتیبانی رایگان در وردپرس و ووکامرس محسوب میگردد. این افزونه به شما کمک میکند تا بتوانید سیستم تیکتینگ را بصورت کاملا رایگان در سایت وردپرسی خود راه اندازی کرده و با مشتریان و کاربران وبسایت تعامل بیشتری برقرار نمایید. این افزونه کاربردی و محبوب را میتوانید از انتهای همین مقاله یا مخزن وردپرس دریافت و نصب نمایید.
امکانات افزونه پشتیبانی نیر وب
امکان ارسال نامحدود تیکت
ساخت نامحدود دپارتمان
امکان افزودن پشتیبان به صورت نامحدود
امکان افزودن پاسخهای آماده به صورت نامحدود
امکان ارسال تیکت از مدیریت به کاربر
امکان مشاهده تیکتهای مربوط به هر دپارتمان توسط پشتیبان مخصوص
……..
آموزش راه اندازی سیستم تیکتینگ رایگان
پس از نصب و فعالسازی افزونه، گزینه جدیدی به نام “تعداد تیکت” به منوی پیشخوان وردپرس شما افزوده خواهد شد که دارای بخشهای مختلفی میباشد، در ادامه به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.
منوی افزونه پشتیبانی نیر وب در پیشخوان
- تعداد تیکت
اولین سربرگ کلیه تیکتهای ارسالی، جدید، در حال بررسی، پاسخ داده شده و تعداد آنها را نمایش میدهد.
- ارسال تیکت
سربرگ بعد ارسال تیکت نام دارد که با کلیک بر روی آن صفحهای مانند تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد.
در این بخش لازم است اطلاعات موجود از قبیل نوع گیرنده (کاربر یا پشتیبان)، گیرنده، موضوع تیکت، انتخاب بخش دپارتمان موردنظر و اولویت آن (کم، عادی، ضروری) را تکمیل نمایید. در کادر پیام نیز میتوانید متن پیام خود را وارد کنید و در انتها در صورت تمایل به ارسال تصویر میتوانید از فایل ضمیمه استفاده کنید.
- دپارتمان
در بخش دپارتمان میتوانید کلیه دپارتمانهای موجود را مشاهده کرده و یا یک دپارتمان جدید ایجاد کنید. برای ساخت یک دپارتمان جدید کافیست یک نام برای دپارتمان در نظر گرفته و از بخش پشتیبانی یکی از پشتیبانهای سایت را انتخاب و بر روی دکمه “افزودن دپارتمان” کلیک کنید.
دپارتمان در افزونه پشتیبانی نیر وب
- پاسخ آماده
با استفاده از جوابهای آماده و از پیش تعریف شده میتوانید به سوالات متداول و تکراری سریعتر پاسخ داده و با جلوگیری از نوشتن جوابهای تکراری تا اندازه بسیاری در زمان صرفهجویی کنید. در این سربرگ کلیه پاسخهای آمادهای که اضافه شده است را مشاهده خواهید کرد.
- سوالات متداول
به احتمال زیاد بخش سوالات متداول را در سایتهای مختلفی مشاهده کردهاید و در بیشتر موارد نیز پیش آمده است که بتوانید سوال و مشکل خود را از میان سوالات متداول پیدا کرده و مشکل خود را برطرف نمایید. سوالات متداول سوالات پرتکرار و بسیار مشابهی هستند که کاربران زیادی آن را مطرح میکنند، به همین دلیل میتوانید بخشی از تیکتینگ سایت را به سوالات متداول اختصاص دهید تا علاوه بر صرفهجویی در زمان پشتیبان و کارشناس، کاربران راحتتر و سریعتر بتوانند بدون نیاز به ارسال تیکت، مشکل و سوال خود را پیدا نمایند.
سوالات متداول در افزونه پشتیبانی نیر وب
- پیکربندی
این بخش مربوط به تنظیمات پیکربندی افزونه است که خود دارای سه سربرگ مجزا میباشد:
تنظیمات عمومی: این سربرگ شامل تنظیمات عمومی از قبیل انتخاب و مکان نمایش آیکون و قالب ارسال ایمیل به مدیریت را نشان میدهد، در صورت تمایل میتوانید در این قالب تغییراتی ایجاد کنید.
فایلهای آپلود شده توسط کاربر: این بخش لیست فایلهای آپلود شده توسط کاربر را نمایش میدهد.
پشتیبانی: آخرین سربرگ مربوط به پیکربندی و تنظیمات پشتیبانی است که دارای زیرمجموعههای پست الکترونیک، تیکت و فایل میباشد، در این بخش میتوانید در صورت تمایل به فعالسازی اعلان به پشتیبان و کاربر، گزینههای “ارسال ایمیل به پشتیبان” و “ارسال ایمیل به کاربر” را تیک بزنید.
در بخش “تیکت” میتوانید با فعال نمودن گزینه ” انتخاب محصول ضروری باشد” انتخاب محصول را اجباری کنید، همچنین متن موجود در بالای ارسال تیکت را نیز به دلخواه خود وارد کنید.
سربرگ “فایل” نیز امکان انتخاب مقدار حجم فایل آپلود بر حسب مگابایت و پسوندهای مجاز تصویر را برای شما فراهم میکند.
لازم است پس از اعمال تغییرات، حتما تنظیمات را ذخیره کنید.
استفاده سیستم تیکتینگ رایگان
سیستم تیکتینگ به کسب و کار شما کمک میکند تا با موفقیت به فعالیت خود ادامه داده و با افزایش تعامل با مشتریان خود بتوانید مشتریان بیشتری جذب کنید، سیستم مدیریت محتوای وردپرس مانند هر وبسایت دیگری این امکان را برای شما فراهم میکند تا از سیستم تیکتینگ مناسب و حرفهای برای پاسخگویی سریع برای مشتریان استفاده کنید.
دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید