اگر قرار باشد ما در بازاریابی که انجام می دهیم به سمت ایجاد ارزش بیشتر و رسیدن به نتیجه بهتر گام برداریم، این دو بدون کمک گرفتن از طراحی گرافیک و چاپ مغموم و ابتر باقی میمانند. طرحهای صحیح، پیام درست را منتقل میکند و پیام درست مخاطب را درگیر خود کرده و بر او اثر می کند. این پیام یا به شکل دیجیتال به دست مخاطب می رسد و یا بصورت چاپی که انجام درست آن نیاز به طراحی گرافیک یا چاپ دارد چه بصورت چاپ دیجیتال چه بصورت چاپ افست. پس اهمیت این قسمت مهم از سناریو اثرگذاری را فراموش نکنیم.